Gyakran ismételt kérdések

Hol tudom személyesen átvenni rendelésemet?

A rendelések átvételére kizárólag a Kunigunda útjai raktárban lehetséges, melynek elérhetőségei az alábbiak:

Logify Webshoplogisztika
1037 Budapest, Kunigunda útja 68. C-104
Hétfő - Péntek: 11:00 - 16:00
Szombat, Vasárnap: ZÁRVA

FONTOS! A helyszínen a termékek cseréjére, lemondására, extra tételek hozzátételére nincs mód. Csak a korábban leadott és visszaigazolt rendelés átvételére van lehetőség!

Az I. kerület Attila úti irodában nincs lehetőség a személyes átvételre illetve vásárlásra!

 


 

Személyesen lehet az átvételi ponton vásárolni?

Sajnáljuk, de az átvételi ponton csak az online webshopban leadott rendelések vehetők át személyesen.

 


 

Akadálymentes a bejutás az átvevőpontra?

Raktárunk és annak bejárata akadálymentesen megközelíthető kerekesszékkel, és kollégáink készséggel segítenek a bejutásban.

 


 

Milyen szállítási módok közül lehet választani?

Többféle lehetőséget kínálunk a megrendelések átvételére. Kérheted házhozszállítással, csomagautomatába vagy csomagpontra, illetve személyes átvétel is lehetséges. További információkat a fizetés és szállítás menüpontban találsz.

 


Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Válaszd ki a számodra legkényelmesebb fizetési módot: bankkártyás fizetés, utánvét vagy banki előre utalás. Bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén a csomag összekészítése azonnal megkezdődik, amint az igazolás beérkezik. A fizetés és szállítás állapotáról folyamatosan tájékoztatunk a megadott email címen.