Coco Jas
A Thai Ha Public Company Limited hosszú, nagy múltra tekint vissza 1993-tól napjainkig.
A vállalat most már szerepel a thaiföldi tőzsdén, és a 263. számú listán szerepel a kormány korrupcióellenes kampányában a 200 000 thaiföldi 200 000 vállalat közül. Mi már létre, mint a hálás ideológia, hogy jó üzleti modell Thaiföldön, beleértve a három fő filozófiák.
Szerelem
Boldogság
Siker
Arra törekszünk, hogy valóban önszerveződő és önfenntartó szervezetekké váljunk, amelyek hatékonyan versenyezhetnek a fenntartható piacon. Az ideális esetben nem dolgozik szóló, tudjuk növelni a munka hatékonyságát és a jó együttműködés minden partnerrel. Mi az elkötelezettség és a kitartó csapatmunka a vezérigazgató víziója szerint "A kerekasztal lovagjai lenni".
A Thai Ha Public Company Limited Thaiföld legjobb mezőgazdasági területéről származó számos kiváló terméket állít elő. A vállalat alapelve, hogy a jó üzleti gyakorlat, a csapatunk kezdeményezte, hogy támogassa a rizs vásárlását közvetlenül a thaiföldi gazdák között a termőterületeken. A thaiföldi gazdák közvetlen támogatása mellett csatlakoztunk a thaiföldi kormánnyal közös fő projektekhez, mint például az új rizsfajták projektjéhez, a "KD 43 jázminrizs" projekthez, amely egészséges választást jelent a fogyasztók számára. Ez a program is hozzájárulhat a gazdák magasabb jövedelméhez és új ismeretekhez.
Nem csak rizstermékeket, hanem más mezőgazdasági termékeket is előállíthatunk, mint például babvermicelli, zöld mungóbab, instant babvermicelli, instant rizskása, snackek (Coco Rice Roll) és még sok más. Ez magában foglalja az olyan biotermékeket, mint a jázmin rizs, barna rizs, rizsbogyó és zöldbab, hogy a fogyasztókat fenntartható módon ösztönözzük a jó egészségre.
Mi vagyunk a fogyasztói termékek forgalmazója is, például az "Angoon Brand" és a "Cheer Brand" növényi olaj, a "Mit Phot Brand" cukor, a "Chao Koh Brand" kókusztej, a "Chua Hah Seng Brand" chili tányér, az IHORECA, a Modern Trade, a Traditional Trade és az export csatornák számára.
A Thai Ha Public Company Limited tisztességes alapon működik, és a humánerőforrás-fejlesztésre, a technológiára, a termelésre, az emberek minőségére és a jó munkára összpontosít. Az elképzelés az, hogy őszintén és kedvességgel alakítsuk ki munkatársainkat. Annak érdekében, hogy gyorsan szolgáljuk ki ügyfeleinket, különböző értékesítési és marketing, logisztikai területek vannak, amelyek bővítették a hálózatot, hogy fenntartsák az ügyfelek elégedettségét. Jelenleg a vállalat országos szinten tudja szállítani termékeinket a szervezett rendszerrel.
Ezenkívül a vállalat elkötelezett a minőségbiztosítási rendszerek iránt, amelyeknek nemzetközi minősítéseket kaptunk; a BRC 15 éve az A fokozatban 8 éve, az USFDA 25 éve, a HACCP 20 éve, a Halal 25 éve. 2017-ben a KASET márkánkat a Super Brandnek választották, ez jelen van, hogy kitartóan dolgozzon elkötelezettséget, hogy jó terméket és minőséget kapjon a piacra.
A vezetői csapat politikájából a vállalatot a thaiföldi és a világ vezető vállalatainak irányába fogjuk vinni. Az üzleti egység (BU) minden egyes munkafunkciójában a keresztfunkciós együttműködés fog működni, amely hatékony csapatmunkát hozhat létre, és nagyszerű módja az üzleti fenntarthatóság előmozdításának.