Kato
A Taveephol Company-t Mr. Hang Chua Sae Ngou alapította, aki elindította a cég első termékét, egy "Tub Tab" nevű snack-et. 1992. január 13-án a vállalat hivatalosan is bejegyzésre került "Taveephol Products" néven.
1998-ban a Taveephol kibővítette italgyártási bázisát a Phra Nakhon Si Ayutthaya tartomány Bang Pahan körzetébe, megteremtve ezzel a növekedés alapjait. Két évvel később, 2000-ben a vállalat új termékcsaládot vezetett be: gyümölcslevet nata de coco-val keverve, "Kato" márkanév alatt.
2006-ban a Taveephol stratégiai partnerséget kötött a Berli Jucker Public Company Limiteddel (BJC), hogy Thaiföldön kizárólagos forgalmazója legyen a "Kato" márkájú termékeknek. Ez a partnerség segített kiterjeszteni a Taveephol termékeinek elérhetőségét és növelni a cég jelenlétét az italpiacon.
Az innovációs megközelítés folytatásaként a Taveephol 2018-ban bemutatta a "Kato Jelly Shake"-et, egy frissítő és kényelmes italt, amely a fogyasztói igények kielégítésére készült. 2019-ben a Taveephol a "Kool Kool Fresh"-t adta portfóliójához – egy ázsiai italcsaládot, amely kókusz, hibiszkusz, krizantém és pillangóborsó-citrom ízekben érhető el.
2020-ban a Taveephol elindította a "Kuukuru"-t, egy joghurtos italt, amely finom és egészséges italopciót kínál az egészségtudatos fogyasztók számára. A következő évben, 2021-ben létrehozták a Thrive Marketinget a Taveephol Products leányvállalataként, azzal a céllal, hogy támogassa a vállalat növekedését és marketing stratégiáit.
A Thrive Marketing továbbra is aktív szerepet játszott a termékfejlesztésben: 2022-ben piacra dobták a "Herbi Tea"-t, egy tamarind-fekete tea italt, 2023-ban pedig a "VEMAN"-t, egy női italmárkát VEMAN Black és VEMAN Pink formulákkal.
A Taveephol Company elkötelezett az innovatív, magas minőségű termékek fejlesztése iránt, amelyek a fogyasztók sokféle igényeit kielégítik. Erős marketing csapatával és elkötelezettségével a növekedés iránt a Taveephol célja, hogy vezető szereplővé váljon az élelmiszer- és italiparban Thaiföldön és azon túl.